نتایج بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی عراق امروز اعلام می‌شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان - برخی رسانه های خبری از تصمیم کمیسیون انتخابات عراق برای اعلام نتایج فرآیند بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی اخیر این کشور خبر می دهند.

به گزارش کردپرس، پایگاه خبری موازین نیوز شامگاه یک شنبه از تلویزیون دولتی عراق (العراقیه) نقل کرد که کمیسیون عالی مستقل انتخابات این کشور نتایج فرآیند بازشماری دستی آن دسته از مراکز و حوزه های اخذ رای انتخابات پارلمانی 12 می گذشته که مورد شک و تردید قرار گرفته و یا در قبال آنها شکایت و اعتراض شده را امروز (دوشنبه) اعلام می کند.

روزنامه الدستور مصر نیز در این باره به نقل از العراقیه گزارش داده که کمیسیون انتخابات عراق اعلام کرده که با پایان بازشماری آرای حوزه های منطقه الکرخ به عنوان بخش غربی شهر بغداد و بررسی دقیق حوزه های شاهد لغو نتایج در استان های صلاح الدین و نینوا، فرآیند بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی اخیر این کشور به پایان رسیده است.

در گزارش این روزنامه آمده که کمیسیون انتخابات عراق همچنین تاکید کرده که شورای کمیسیاران کمیسیون تمامی جزئیات فعالیت های خود و تصمیم های اتخاذ شده در فرآیند بازشماری دستی آرای انتخابات در داخل و خارج کشور را اعلام می کند و در رابطه با نتایج انتخابات در حوزه های منطقه الرصافه به عنوان بخش شرقی شهر بغداد نیز تصمیم می گیرد.

این در حالی است که کمیسیون انتخابات عراق فرآیند بازشماری دستی آرای انتخابات پارلمانی اخیر این کشور را بیش از یک ماه پیش آغاز کرده بود.

کد خبر 74245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha