مدیران کردستان نخوابیده اند، همه پای کارند

سرویس کردستان- استاندار کردستان با بیان اینکه گاهی مباحثی مطرح می شود که دور از واقعیت است، گفت: همه باید بدانند که در این استان کسی نخوابیده و همه مدیران با تمام توان پای کار هستند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، بهمن مرادنیا در آخرین جلسه شورای اداری استان کردستان ضمن قدردانی از مردم برای همراهی با کادر بهداشت و درمان در بیماری کرونا، افزود: اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت در شرایط سخت تحریم ها برای امید آفرینی در مردم بسیار حایز اهمیت است و مدیران در این رابطە بە هیچ وجە نباید کوتاهی کنند.
وی با بیان اینکە دشمن با همە توان و ظرفیت هجمە های فراوانی علیە مردم و نظام تدارک دیده است، گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی، عملکرد حاکمیت و نظام در استان محسوب می شود و باید مدیران تلاش کنند این عملکردها و اقدامات را به جامعه منعکس کنند، چرا که مردم باید بدانند چه اتفاقاتی رخ داده و یا در آینده روی خواهد داد.
مرادنیا با بیان اینکه از زمان حضور در استان همه همت و تلاش خود را در راستای توسعه همه جانبه استان به کار گرفته ام، گفت: ما نمیتوانیم معجزه کنیم و یک شبه همه مشکلات را رفع کنیم، اما این ادعا را دار یم که راه توسعه کردستان را هموار کرده ایم.
استاندار کردستان با بیان اینکه گاهی مباحثی مطرح می شود که دور از واقعیت است، اظهار کرد: همه باید بدانند که در این استان کسی نخوابیده و همه مدیران با تمام توان پای کار هستند.
مرادنیا در ادامه سخنان خود انتخابات پیش روی شوراها و ریاست جمهوری را حایز اهمیت دانست و گفت: دشمنان همه توان خود را برای ناامید کردن مردم از نظام به کار گرفته اند و کمپین نه به اتخابات راه اندازی کرده اند.
وی ادامه داد: در مقابل کمپین دشمنان ما باید کمپین حضور پرشور و گسترده در انتخابات را راه اندازی کنیم و در این راستا نقش رسانه ها و مدیران بسیار پر رنگ است.
استاندار کردستان اضافه کرد: برای انتخابات شوراها هزار و ۳۰۲نفر در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۲۳ نفر خانم و ۹۰۹ نفر آقایان هستند.
مرادنیا در ادامه به موضوع حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما این است که بتوانیم سرمایه گذاران بیشتری برای کار در کردستان جذب کنیم و در این راه نیز موفقیت های خوبی حاصل شده است.

کد خبر 6521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha