مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

سرویس آذربايجان غربي- معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با اشاره به شیوع بیماری کرونا از شهروندان درخواست می شود تا درصورت امکان از رفتن به سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و درصورت اجبار به سفر تمامی دستورالعمل های بهداشتی را در سفرها با جدیدت رعایت کنند.

به گزارش کردپرس، آیدین رحمانی رضائیه در یازدهمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل ، جلسه شورای ترافیک و ستاد سفرهای نوروزی و خدمات سفر استان با تبریک فراسیدن سال جدید و آغاز فصل بهار، بر آمادگی دستگاه های اجرایی استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان در ایام نوروز تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ضروری است شهروندان استان از تمامی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا آگاه شوند و سفر های خود را بر اساس این اطلاعیه ها تنظیم کنند.

رحمانی در ادامه سخنان خود بر ایجاد فضای بانشاط در شهرهای استان تاکید کرد و از شهرداری های استان خواست تا با گل آرایی و تنظیف شهرها ، فضای مناسبی برای حضور شهروندان در محیط های شهری مهیا کنند.

او همچنین خواستار نظارت جدی بر اقامت های های استان در ایام نوروز شد و گفت: با اقامتگاه های غیر مجاز برخورد می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این ایام، بخشی از مردم با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی اقدام به سفر به آذربایجان غربی خواهند کرد، اظهارداشت: دستگاه های نظارتی بر اجرای دستور العمل های بهداشتی در فرودگاه های استان و پایانه های مسافربری نظارت بیشتری داشته باشند.

رحمانی نظارت بر نمازخانه های بین راهی و پمپ بنزین های استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازمان هواشناسی نیز روزانه از طریق صدا و سیما و رسانه های مختلف وضعیت و شرایط آب و هوایی استان را اطلاع رسانی کند.

او در پایان از تصویب طرح مطالعات جامع حمل و نقل شهر خوی در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح مشکل ترافیکی شهر خوی حل شود.

کد خبر 6431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha