اعتراض یک حزب دیگر در اقلیم کردستان به نتایج انتخابات

سرویس عراق و اقلیم کردستان - حزب سوسیال دمکرات کردستان ضمن اعتراض به نتایج انتخابات مجلس عراق در اقلیم کردستان، خواستار بازشماری آرای انتخاباتی به صورت دستی شد.

به گزارش کردپرس، انتخابات دور چهارم مجلس عراق روز شنبه 22 اردیبهشت/12 می برگزار شده و اعلام نتایج این انتخابات اعتراض احزاب اقلیم کردستان را به دنبال داشته و اکثریت احزاب اقلیم کردستان که در این انتخابات شرکت کرده اند؛ دو حزب اتحادیه میهنی و حزب دمکرات را به تقلب گسترده در انتخابات متهم کرده اند و خود این دو حزب نیز یکدیگر را به تقلب در مناطق تحت نفوذ خود متهم می کنند.

در ادامه این اعتراض ها حزب سوسیال دمکرات کردستان به رهبری محمد حاجی محمود نیز با انتشار اطلاعیه ای که در سایت خندان منتشر شده، اعلام کرد که نتایج اعلام شده از این انتخابات با آرای کسب شده این حزب مطابقت ندارد.

حزب سوسیال دمکرات درخواست کرده که کمیسیون عالی انتخابات عراق، به منظور اطمینان دهی به رأی دهندگان از صحت انتخابات؛ اقدام به بازشماری دقیق آرا به صورت دستی کند.

این حزب تأکید کرده که نتایج این انتخابات را رد کرده و تمام راهکارها و اقدامات قانونی لازم در این خصوص را در پیش می گیرد.

کد خبر 59225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha