عربستان جایگاه گذشته را در میان مسلمانان ندارد

سرویس ایران-محمد جواد جمالی نوبندگانی اظهار کرد:سیاست های اشتباه سعودی ها باعث شده که نفوذ اسراییل در میان برخی شاهزادگان عرب بیشتر شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی در مصاحبه با کردپرس با اشاره سیاست های غلط آل سود در بین کشورهای اسلامی،گفت: اقداماتی که عربستان علیه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس داشته و سیاست های غلطی که در برابر کشورهای منطقه در پیش گرفته باعث ایجاد انشقاق میان کشورهای حوزه خلیج فارس ایجاد شده است.
وی ادامه داد:عربستان در سال های گذشته توانسته بود نفوذی میان کشورهای حوزه خلیج فارس کسب کند و داعیه دار رهبری آنها بود اما امروز بسیاری از این کشورها همراهی گذشته را ندارند.
وی افزود:امروز می بینیم که اسراییل در میان برخی شاهزادگان عرب نفود کرده است و سیاست های خود را از طریق آن ها پیگیری می کند.
جمالی نوبندگانی ضمن بیان این‌ مطلب که جمهوری اسلامی در مقابل اشتباهات عربستان،منفعل نخواهد بود،گفت:ولیعهد عربستان دچار اشتباهات راهبردی فراوانی شده و امروز تبدیل به مهره اسراییل و غرب شده است.
وی تصریح کرد:اقدامات خصمانه این شاهزاده سعودی تاثیر در سیاست های جمهوری اسلامی ندارد و ایران قدرتمندتر از گذشته آماده ایفای نقش در مقابل جریانات افراطی منطقه است.
کد خبر 56611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha