۱۰۵۰ تن برنج تنظیم بازار  در کردستان توزیع شده است

سرویس کردستان- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از اواخر بهمن ماه سالجاری تاکنون ۱۰۵۰ تن برنج در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی مصرف ادارات، اتحادیه تعاونی روستایی و تعداد محدود صنوف خواروبار فروشان توزیع شده است.

به گزارش کرد پرس، شهریار حنیفی با بیان اینکه بر اساس بخشنامه بازرگانی دولتی ایران مراکز عرضه برنج تعیین شد و ۱۸ مرکز دیگر توسط سازمان صنعت معدن و تجارت تعیین شدند و سازمان جهاد کشاورزی در ارتباط با انتخاب توزیع کنندگان هیچ نقشی نداشته است، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور به ریاست وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و نماینده وزارت جهاد کشاورزی نیز یکی از اعضاء حاضر در جلسه بوده است مقرر گردید که برنج ابلاغ شده فقط از طریق اتحادیه ها، تعاونی های مصرف و فروشگاههای زنجیره‌ای توزیع گردد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: با توجه به پیگیری های متعدد صورت گرفته و طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان علاوه بر مراکز عنوان شده، اصناف معرفی شده از سوی اتحادیه خواروبارفروشان با تأیید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز نسبت به توزیع برنج بر اساس سهمیه اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اقدام نموده است.

حنیفی تاکید کرد:با توجه به موارد عنوان شده سازمان جهاد کشاورزی در ارتباط با انتخاب توزیع کنندگان هیچ نقشی نداشته است.

وی یاداورشد: برای دسترسی آسان مردم ساکن در حاشیه های سنندج صنوف تعیین شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای عرضه برنج تایید شده اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:از ابتدای سال جاری ۱۴۳ تن گوشت قرمز وارداتی و ۹ تن گوشت قرمز داخلی توزیع گردیده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: گوشت مرغ منجمد ۹۰۸ تن، تخم مرغ وارداتی از کشور ترکیه۸۵ تن و تخم مرغ داخلی ۱۳ تن در جهت تعدیل قیمت از دی ماه سال جاری تا کنون توزیع گردیده است.به گفته حنیفی،در حال حاضر توزیع انواع برنج هندی و برنج تایلندی مابقی سهمیه استان در حال توزیع است.

کد خبر 55625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha