فرماندار جدید شهرستان ملکشاهی معرفی شد/ توسعه متوازن استان ایلام برنامه  مجموعه مدیریتی این استان

سرویس ایلام- در آئینی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در شهرستان ملکشاهی برگزار شد فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آئین گفت: شهرستان ملکشاهی یکی از مسیرهای منتهی به مرز مهران و عتبات عالیات است و تکمیل زیرساختهای این شهرستان مورد توجه قرار گرفته شده است و فرماندار جدید این شهرستان هم باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد..

محمد نوذری افزود: دولت به منظور رفع محرومیت از چهره استان ایلام برنامه های گوناگونی را در دستور کار قرار داده و شهرستان ملکشاهی نیز به لحاظ موقعیت مرزی بودن و قرار گرفتن در مسیر کشور عراق قابلیت های مهمی برای توسعه دارد.

توسعه متوازن استان ایلام هدف مجموعه مدیریتی استان است

وی با بیان اینکه توسعه متوازن و همه جانبه استان ایلام هدف مجموعه مدیریتی این استان است گفت: دولت به منظور ایجاد اشتغال و کاستن از حجم بیکاری جوانان، طرحها و برنامه های گوناگونی را در زمینه های نفت و گاز، پتروشیمی، صنعت و کشاورزی در این استان مورد توجه قرار داده است.

طرح های مناسبی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان در زمینه های کشاورزی، نفت و گاز، پتروشیمی و صنعت استان ایلام در حال اجرا هستند که بیانگر حرکت استان به سمت شکل گیری توسعه در تمام نقاط استان است.

وی به نقش فراموش نشدنی مردم ملکشاهی در جنگ اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان در سالهای جنگ جانانه از مرزها و خاک کشورمان دفاع کردند و در مقابل دشمن ایستادند و حماسه های مردم این شهرستان نزد همگان زبانزد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام فرماندار جدید این شهرستان را از چهره های بومی شهرستان معرفی و افزود: استفاده از ظرفیت جوانان در پستهای مدیریتی و کلیدی از خواسته های رئیس جمهور است و ما نیز بر این اساس وی را برای خدمت به مردم این منطقه انتخاب کرده ایم.

وی در خواست و پیگیری شخصی فرماندار سابق ملکشاهی را از جمله دلایل جابجایی وی اعلام کرد و گفت: قاسمی بارها موضوع جابجایی خود را پیگیری کرده و موضوع جابجایی وی نیز پس از اصرارهای فراوان در دست اقدام قرار گرفت.

به گزارش کردپرس در این نشست با تقدیر از تلاشها و زحمات اسد قاسمی، محمد تاسمه که از نیروهای بومی شهرستان ملکشاهی است به عنوان فرماندار جدید شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

کد خبر 55576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha