سردشت مبدا ورود مواد مخدر نیست

سرویس آذربایحان غربی- فرماندار شهرستان سردشت گفت: این باور که سردشت به خاطر مرزی بودن مبدا ورود مواد مخدر است تصور اشتباهی است.

به گزارش کردپرس،‌"نژاد جهانی" امروز چهارشنبه (6 دیماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سردشت گفت: این باور را که سردشت به خاطر مرزی بودن مبدا ورود مواد مخدر است تصور اشتباهی است که هزینه آن بر این شهرستان تحمیل شده است.

وی افزود: برابر آمار اعلامی فرماندهی انتظامی استان کردستان در جلسه ی مشترکی که با استان آذربایجان غربی به میزبانی سردشت برگزار شد در سال 96 هیچ کدام از کشفیات استان کردستان مبدا آن سردشت نبوده و این بیانگر این است آنطور که در اذهان مردم شکل گرفته سردشت دروازه ورود مواد مخدر نیست و اگر هم موردی باشد در شهرستان کشف و ضبط خواهد شد.

فرماندار سردشت افزود: روند گرایش به اعتیاد یک تهدید ملی و جهانی است و اگر مقایسه ای داشته باشیم در شهرستان سردشت میزان گرایش نسبت به مناطق دیگر کمتر است و باید با برنامه های فرهنگی این میزان را نیز به حداقل ممکن برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مباحث جلسه باید تخصصی و با ارائه ایده و راهکار همراه باشد تاکید کرد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پروژه های پیشنهادی خود را در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر اعلام نمایند تا از میان آنها پروژهای شاخص را به عنوان برنامه ویژه شهرستان اجرا نماییم.

کد خبر 50821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha