عرضه ۵۰۰ تن کالاها در غرفه های تنظیم بازار کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : از ۱۵ اسفندماه تا ۲۵ اسفندماه بیش از ۵۰۰ تن کالای اساسی در غرفه های تنظیم بازار استان توزیع شده است.

به گزارش کردپرس؛ علی چاله چاله گفت؛ از ۱۵ اسفندماه و پس از برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار در شهر کرمانشاه، شاهد فعالیت ۲۱ غرفه تنظیم بازار در شهرستانها و مرکز استان بوده ایم.

وی افزود: این غرفه ها در تمامی شهرستان های استان فعال است و هر روزه اقلام اساسی ،گوشت گرم گاوی و گوسفندی ،میوه شب عید و تولیدات صنایع استان را به فروش می رسانند که این اقدام نقش مهمی در کنترل قیمت های کالاهای اساسی در استان داشته است.

رییس جهاد کشاورزی استان در ادامه افزود: در سطح شهر کرمانشاه نیز ۷ غرفه واقع در نمایشگاه بین المللی، پارک شرقی، کیانشهر، دولت آباد، شهرک معلم، مصوری و پردیس مشغول ارائه کالاهای اساسی و ...به شهروندان هستند.

وی سپس با اشاره به نقش برپایی غرفه های تنظیم بازار و طرح های دیگر در حال اجرا در کنترل قیمت های کالاهای اساسی گفت: از ابتدای اسفندماه تا به امروز بیش از ۹۰۵ تن کالای اساسی شامل برنج، شکر، روغن ، گوشت گرم و منجمد قرمز و سفید و کالاهای صنایع استان در نمایشگاه ۱۲ روزه تنظیم بازار پارک شاهد و غرفه های تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده که از این میزان ۵۰۰ تن آن از ۱۵ اسفند در غرفه های تنظیم بازار و ۴۰۵ تن آن نیز در نمایشگاه تنظیم بازار به شهروندان عرضه شده است .

چاله چاله در پایان گفت؛ غرفه های تنظیم بازار در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و اقلام اساسی و تولیدات صنایع استان را به شهروندان ارائه خواهند کرد.

کد خبر 44097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha