رقابت های کشتی آزاد انتخابی جام تختی به میزبانی قروه آغاز شد

مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام جهان پهلوان تختی به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان قروه آغاز شد.

به گزارش کرد پرس، رقابت های کشتی آزاد انتخابی مسابقات جام جهان پهلوان تختی در رده سنی بزرگسالان از صبح امروز با انجام مراسم قرعه کشی، به میزبانی استان کردستان آغاز به کار کرد.

این مسابقات در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی ورزشگاه شهید چمران شهرستان قروه برگزار می شود و شامگاه فردا پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

در این رقابت ها ۲۱۰ کشتی گیر از ۲۹ استان سراسر کشور در ۱۰ وزن ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷، ۱۲۵ کیلوگرم به روی تشک می روند و نفرات برتر جواز حضور در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی را بدست خواهند آورد.

با اعلام فدراسیون کشتی کشور، به غیر از سهمیه های در نظر گرفته شده برای تیم های مازندران، تهران، لرستان (پنج کشتی گیر در رده سنی بزرگسالان و سه کشتی گیر در رده سنی امید) و سایر استان ها یک کشتی گیر در رده سنی امید، سایر نفرات شرکت کننده باید حتما در مسابقات قهرمانی کشور تهران حضور پیدا کنند.

همچنین اختصاص سهمیه های رده سنی امید بر اساس نگاه کادر فنی به این رده بوده و اعضای تیم ملی کشتی امید بر اساس مفاد حضور در مراحل مختلف و نتایج حاصله انتخاب می شوند و نفرات برتر این مسابقات، صرفا برای شرکت در جام تختی برگزیده می شوند.

احسان امینی، فرید دژم خوی و علی صالحی به عنوان اعضای کمیته فنی بر این رقابت ها نظارت خواهند داشت.

کد خبر 44006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha