صدور موافقت اصولی 3 طرح گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: 3 مورد موافقت اصولی ایجاد طرح های گردشگری با سرمایه گذاری 115 میلیارد تومان در استان صادر شد.

به گزارش کرد پرس، آرمان وطن دوست در جلسه کمیته فنی گردشگری و سرمایه گذاری کرستان، گفت: در این جلسه با ارزیابی و بررسی ١٠ طرح گردشگری از تمام شهرستان های استان توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی، ٣ مورد در شهرستان های سنندج و کامیاران برای اخذ موافقت اصولی مورد تایید قرار گرفت.

وی حجم سرمایه گذاری این طرح ها را بالغ بر ١١٥ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه ها در قالب مجتمع گردشگری، سفره خانه سنتی و واحد پذیرایی اجرا می شوند که با به بهره برداری رسیدن از آن ها برای ٥٠ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: ٥ طرح منوط به اخذ استعلام، تکمیل مدارک و بررسی، یک طرح غایب و با یک طرح دیگر نیز مخالفت شد.

وطن دوست با اشاره به اینکه کردستان نیازمند توسعه زیرساخت های گردشگری است، ادامه داد: امیدواریم با حمایت و همچنین تسریع در پاسخ استعلامات سایر دستگاه های مربوطه، شاهد به سرانجام رسیدن پروژه های گردشگری در استان باشیم.

کد خبر 44005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha