احداث 8 گذرگاه ورزشی در سنندج/توسعه سرانه فضاهای ورزشی در نواحی منفصل شهری

شهردار سنندج از برنامه ریزی شهرداری سنندج برای ایجاد 8 گذرگاه ورزشی با هدف ارتقای فرهنگ ورزش های همگانی در سطح محلات شهر خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی محلات شهر سنندج، گفت: تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در سال جدید با همدلی و همراهی مردم و مسئولان شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی اظهار کرد: دیدگاه مسئولان ارشد استان، اعضای شورای شهر و مدیریت شهری توسعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی با هدف شناسایی و تقویت ورزش قهرمانی است.

شهردار سنندج افزود: دیدگاه شهرداری و شورا در کنار توجه به ورزش های قهرمانی محله محور کردن ورزش در سطح شهر است که در این راستا برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده ایم.

رشیدی از برنامه ریزی شهرداری سنندج برای ایجاد گذرهای ورزشی با هم ارتقای فرهنگ ورزش در بین خانواده ها است، ادامه داد: 8 ایستگاه و گذر ورزشی در سطح شهر براساس جمعیت و بهره مندی از سرانه های ورزشی طراحی شده است.

وی یادآور شد: در راستای ایجاد این گذرهای ورزشی با 8 مربی تفاهم نامه و قرار داد بسته شده است و براساس برنامه ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج اوایل سال آینده این ایستگاه ورزشی به بهره برداری می رسد.

شهردار سنندج بیان کرد: مسائل فرهنگی و ورزشی در احداث پارک هایی که قبلا در سطح شهر احداث می شد کمتر مورد توجه قرار می گرفت تیم مدیریت شهری با همراهی و همدلی اعضای شوار در این دوره به عنوان مولفه های مهم به آن پرداخته است.

رشیدی توجه به مناطق منفصل شهری در توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی را از اولویت های مهم شهرداری سنندج خواند و گفت: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری نایسر، ننله، حسن آباد و غیره در حال احداث و تکمیل است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری گذرگاه های ورزشی احداث خواهد شد.

شهردار سنندج توسعه ورزش های صبحگاهی را در سطح شهر مورد تاکید قرار داد و افزود: در کنار حمایت از توسعه ورزش های محلی توجه به ورزش های قهرمانی نیز بر اساس ظرفیت های موجود در دستور کار شورا و شهرداری سنندج است.

رشیدی از مشارکت قابل توجهی شهروندان برای شرکت در این جشنواره ورزشی و فرهنگی تقدیر کرد و ادامه داد: برگزاری این دست برنامه ها نقش مهمی در توسعه ورزش های همگانی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دیدگاه ما توسعه ورزش در بین شهروندان به ویژه قشر جوان است، یادآور شد: توسعه ورزش و برنامه های فرهنگی نفش مهمی در به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی دارد.

کد خبر 43979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha