حواله ۱۵۰ تن گوشت قرمز برای ایلام صادر شد / برخورد جدی با گران‌فروشی

سرویس ایلام - استاندار ایلام در بازدید سرزده از غرفه ها، شرکت پشتیبانی امور دام، انبار غله و سردخانه ذخیره سازی میوه شهر ایلام از صدور حواله ۱۵۰ تن گوشت قرمز برای ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا در بازدید از غرفه های عرضه میوه در شهر ایلام، گفت: عرضه میوه در ایلام باید طبق نرخ نامه و اختلاف قیمت هر کیلو میوه باید با میدان میوه و تره بار تهران، تنها رقمی ناچیز برای هزینه حمل و نقل باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: روزانه نرخنامه فروش میوه در غرفه ها به جهاد کشاورزی اعلام و تیم های تعزیرات بر عرضه میوه در غرفه ها طبق قیمت اعلام شده نظارت مستمر داشته باشد.

وی در خصوص توزیع گوشت قرمز در بازار نیز خاطرنشان کرد: حواله ۱۵۰ تن گوشت قرمز صادر و به زودی وارد استان می شود و باید دستگاه های متولی بر توزیع آن نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.

وی همچنین در بازدید از انبار مرغ و گوشت واقع در شرکت پشیتبانی امور دام استان گفت: تلاش می کنیم به اندازه تقاضای مردم ذخیره سازی داشته باشیم تا مردم بتوانند به راحتی گوشت و مرغ مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه برنامه های خود از انبار کالاهای اساسی شرکت غله استان نیز بازدید و در جریان میزان ذخیره اقلام و کالاهای اساسی در این انبار قرار گرفت‌ و گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

گفتنی است دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در این بازدید به مدیران دستگاه های متولی دستور داد به صورت روزانه بر عرضه میوه، اقلام و کالاهای اساسی نظارت داشته باشند.

کد خبر 43974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha