اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر ایلام در ۲۱ پایگاه

سرویس ایلام - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اجرای سه طرح امداد و نجات نوروزی، خدمات بشر دوستانه و پویش هلال رحمت از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، غلامرضا علی‌محمدی در نشست با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این جمعیت در نوروز امسال اظهار کرد: سه طرح امداد و نجات نوروزی، خدمات بشر دوستانه و پویش هلال رحمت از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد.

وی گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی ۲۷۰ نجاتگر در ۲۱ پایگاه امدادی ثابت و سیار در صورت بروز سوانح، به مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد: علاوه بر این تیم امدادی هوایی این جمعیت با یک فروند بالگرد در آشیانه این جمعیت مستقر و برای امداد رسانی در حوادث مختلف در حالت آماده باش خواهد بود.

علی‌محمدی از توسعه و تجهیز داروخانه این جمعیت واقع در مرکز استان با هدف ارایه خدمات هرچه بیشتر به بیماران خاص با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: برای توسعه این داروخانه ۲۰ میلیارد ریال و برای تجهیز نیز ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این داروخانه علاوه بر اینکه فضای آن گسترده‌تر می‌شود، تلاش شده با فراهم کردن داروهای مورد نیاز بیماران خاص از جمله سرطانی نیاز این بیماران در مرکز استان رفع شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تصریح کرد: این داروخانه به عنوان بزرگترین داروخانه جمعیت هلال احمر در غرب کشور تا اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

علی‌محمدی گفت: مرکز درمانی این جمعیت مجهز به آزمایشگاه، دندانپزشکی، مطب پزشک متخصص نیز اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی از تجهیز ناوگان امدادی این جمعیت در سال آینده خبر داد و گفت: بخش گسترده‌ای از ناوگان امدادی این جمعیت در شهرستان های سراسر استان در این اقدام نوسازی خواهند شد.

کد خبر 43973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha