سیاست قباد طالبانی سیاستی دوپهلو است و نتیجه مثبتی ندارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک ناظر سیاسی اعلام کرد پس از آنکه قباد طالبانی و تیم اتحادیه میهنی کردستان با بایکوت جلسات دولت به اهداف خود دست نیافتند اکنون منتظر یک تماس تلفنی هستند که به کابینه بازگردند.

به گزارش کردپرس به نقل از باس نیوز، قباد طالبانی جانشین نخست‌وزیر اقلیم کردستان پس از گذشت چندماه از تحریم جلسات دولت با این کار تنها هدفش چشم پوشی از غارت سلیمانیه و پرونده ترور افسر هاوکار جاف در اربیل بود که در واقعیت این موضوع به دادگاه مربوط می‌شود نه دولت. اکنون قباد طالبانی پس از دست نیافتن به اهدافش در تلاش است که شخصی از پارتی بطور رسمی از وی بخواهد تا به جلسات بازگردد. با اینهمه خود را به نحوی در برابر رسانه‌ها نشان می‌دهد که با دولت مشکل دارد.
«حامی ولاتی » ناظر سیاسی اعلام کرد: آنچه که قباد طالبانی و تیم اتحادیه میهنی انجام می‌دهند سیاستی دوپهلو است، چون آنچه که ملاحظه میشود برخلاف آن چیزی است که قباد طالبانی به رسانه‌های حزبش اعلام می‌کند. و ادعا می‌کند که با دولت مشکل دارد. از طرفی دیگر مشخص می‌شود که قباد طالبانی برای بازگشت به کابینه منتظر یک تماس تلفنی از یک کانال رسمی است.
وی این را نیز افزود که در گذشته خود بافل طالبانی اظهار داشته است که برای بازگشت قباد به جلسات منتطر یک تماس تلفنی هستند.
این ناظر سیاسی تاکید کرد که اقدام قباد طالبانی (بایکوت جلسات دولت) مشکل خاصی برای دولت ایجاد نکرده است بلکه باعث مشکلات بیشتری برای حزب اتحادیه میهنی شده است و مشکل دیگری را به مشکلات تلنبار شده‌ی این حزب افزوده است، به همین دلیل قباد طالبانی و تیم اتحادیه میهنی منتظر بازگشت هستند و گفت: «سیاستی را که قباد و بافل طالبانی در پیش گرفته‌اند هیچ نتیجه‌ی مثبتی در پی نخواهد داشت. »

کد خبر 43921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha