انهدام ٢٣٤ باند سرقت و تهیه و توزیع مواد محترقه در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام 231 باند انواع سرقت ها و ٣ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه در استان خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ "صادق شکری" با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت و جرائم، مطالبات و انتظارات به حق مردم از پلیس است، تصریح کرد: فاصله زمانی وقوع جرم تا کشف را مقدار قابل توجهی کاهش داده ایم و در 52 طرح ویژه عملیاتی مبارزه با جرایم انجام و 87 درصد از سرقت های مهم شامل: منزل، مغازه، خودرو، احشام و...کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ادامه داد: پلیس آگاهی تمهیدات ویژه ای را برای مبارزه با مجرمان و سارقان اندیشیده است تا فرصت ارتکاب جرم از آنها گرفته شود و دستگیری همه مجرمان از جمله افراد تحت تعقیب در دستور کاری این پلیس است.

انهدام ٣ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان نیز با بیان اینکه پلیس با اراذل و اوباش هیچ گونه مماشاتی ندارد گفت: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد می کند.

سرهنگ "محمدعلی حقوردیان" افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس امنیت عمومی، ت 853 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف که در این خصوص نیز 3 باب انبار دپوی مواد محترقه پلمب و همچنین 3 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شده اند.

سرهنگ حقوردیان در پایان بیان کرد: آمارها نشان مي دهد که بيشترين آمار قربانيان چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند، چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع موادمحترقه اطلاع دارند مراتب را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس بگذارند./

کد خبر 43892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha