شهردار سنندج: شناسایی و اشکارسازی 18 نقطه حادثه خیز در سنندج

شهردار سنندج از تعریف برنامه های کوتاه و بلند مدت برای رفع مشکلات ترافیکی در سنندج خبر داد و گفت: کار مطالعاتی چند طرح کلان در مسیر رفع مشکلات ترافیکی انجام شده و در آینده نزدیک وارد فاز اجرا می شود.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان که با حضور فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج صورت گرفت، گفت: دیدگاه و سیاست اصلی شورا و شهرداری سنندج توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر است.

وی اظهار کرد: شهرداری سنندج در مسیر خدمت به شهروندان در سه حوزه مهم ورود پیدا کرده و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام داده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه پاسخگویی به معوقات از بعد مالی و خدماتی در مدیریت شهری این دوره مد نظر قرار گرفته است، افزود: نمونه بارز این معوقات در حوزه خدمت رسانی؛ احداث کمپ ماده 16 به عنوان نیاز اساسی و بر زمین مانده در شهر سنندج بود که بعد از 11 سال با همراهی شورا و تلاش شهرداری جامه عمل پوشانده شد.

رشیدی ادامه داد: نگهداری از امکانات و بسترهایی که در سطح شهر ایجاد و مورد استفاده مردم قرار گرفته از دیگر وظایف تعریف شده مهم در مجموعه مدیریت شهری است.

وی یادآور شد: برنامه های خوبی برای آینده در دستور کار قرار گرفته که ایجاد 143 هکتاری فضای سبز با هدف ارتقای سرانه فضای سبز و بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان، اجرای نهضت آسفالت، اجرای پروژه های بزرگ در حوزه رفع مشکلات ترافیکی از جمله این برنامه هاست.

شهردار سنندج در ادامه با بیان اینکه شهر بزرگ شده است و نیاز به خدمات رسانی بیشتر دارد، بیان کرد: یکی از مشکلات جدی در شهر وضعیت ترافیکی است که نیاز به برنامه ریزی های لازم و حضور هرچه بیشتر نیروهای راهور در هسته مرکزی شهر داریم.

رشیدی گفت: کمبود نیروی انسانی در راهنمایی و رانندگی یکی از دلایل مشکلات ترافیکی است که در راستای رفاه حال شهروندان در مجموعه شهرداری حاضریم از همکاران مجموعه به مدت2 ماه تا تامین نیرو همکاری های لازم را با انتظامی استان داشته باشیم.

وی افزود: انتظار داریم مجموعه انتظامی استان موافقت و همکاری لازم را با مجموعه شهرداری در احداث بلوار24 متری که میدان 12 فروردین به بیمارستان توحید را وصل می کند و نقش مهمی در خدمات رسانی به مردم دارد داشته باشد.

شهردار سنندج نبود پارکینگ را مشکلات اصلی در هسته مرکزی شهر عنوان کرد و اظهار کرد: در این خصوص نیازمند همراهی انتظامی استان در بحث تهاتر اراضی هستیم تا بتوانیم پارکینگ طبقاتی را در خیابان فلسطین احداث کنیم.

رشیدی ادامه داد: ساماندهی وانت های دستفروشی اقدام ارزشمندی بود که رضایتمندی قابل توجه شهروندان را به دنبال داشت، امیدواریم با همراهی انتظامی استان بتوانیم این طرح را استمرار ببخشیم.

وی ایجاد فضاهای فرهنگی در 16 نقطه سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: فضاهای بلا استفاده ای که نیروی انتظامی دارد می تواند به بستر فرهنگی در شهر در راستای خدماترسانی به مردم تبدیل شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه ایجاد ظرفیت های مختلف برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم از اهداف اصلی مدیریت شهری است، بیان کرد: هرچه بتوانیم در خدمت شهر و شهروندان باشیم به همان میزان توانسته ایم رضایتمندی و امیدآفرینی را در جامعه افزایش و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

رشیدی با تاکید براینکه هدف ما خدمات رسانی براساس نیاز امروز جامعه است، گفت: در مسیر خدمت رسانی هدفمند و متوازن از تمام ظرفیت ها استفاده و بر همین اساس تیم مدیریتی جوان و کارا را تشکیل داده ایم.

وی با بیان اینکه کار مطالعاتی چند طرح کلان در مسیر رفع مشکلات ترافیکی انجام شده و در آینده نزدیک وارد فاز اجرا می شود، افزود: اجرای برنامه های کوتاه مدت تا به نتیجه رسیدن این طرح ها امری ضروری است تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را فراهم سازیم.

شهردار سنندج از شناسایی 18 نقطه حادثه خیز در شهر سنندج خبر داد و ادامه داد: اقدامات لازم در راستای آشکارسازی این نقاط و نصب دوربین به منظور کاهش تصادفات در این نقاط در حال انجام است.

کد خبر 43850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha