دوعکس از مسعودبارزانی وقباد طالبانی جنجال به پا کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ دو عکس جداگانه از مسعودبارزانی و قباد طالبانی در یک محل و در زمان استقبال از میهمانان جنجال به پا کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از «دراو میدیا»: دو عکس جداگانه از مسعودبارزانی و قباد طالبانی در یک محل و در زمان استقبال از میهمانان جنجال به پا کرد. محل این دیدارها مهمانسرای ریاست اقلیم کردستان است که مسعودبارزانی در هیچ یک از جلساتی که در ریاست اقلیم برگزار شده اند. شرکت نکرده است . قباد طالبانی هم جلسات هیئت دولت را بایکوت کرده است اما در محل دیدارهای ریاست اقلیم سر درمی‌آورد.

در روز ۷مارس مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان از ایاد علاوی رئیس ائتلاف وطنی استقبال کرد . روز دوم مارس قباد طالبانی جانشین رییس دولت اقلیم با انتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار کرد.
بر اساس این عکس‌هایی که منتشر شده‌اند دو دیدار در یک مکان و یک راستا بوده‌اند اما در فاصله‌ی زمانی ۵روز برگزار شده اند.
بر اساس تحقیقات دراو ،محل دو دیدار مهانسرای ریاست اقلیم بوده است که درون خانه نچیروان بارزانی در شهر اربیل است‌.
حضور مسعود بارزانی در مهمانسرای ریاست اقلیم درحالی اتفاق می افتد که زمانیکه جلسات رئیس اقلیم با روسای احزاب کرد در این مکان برگزار شده است ، مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات در هیچکدام از اینگونه جلساتی که نچیروان بارزانی آنها را تدارک دیده ، شرکت نکرده است.
در همان حال قباد طالبانی هم از دهمین ماه سال گذشته همه جلسات دولت را بایکوت کرده است ولی اکنون در مهمانسرای ریاست اقلیم حضور می یابد و در دیدارها شرکت می کند.
این دیدارها و جلسات هم‌زمان با تداوم اختلافات میان پارتی و اتحادیه میهنی است .تیم اتحادیه میهنی کردستان در جلسات هیئت دولت شرکت نمی‌کند.اکثر هیأتها و نمایندگان جهانی که به اربیل می‌آیند با هر دو طرف دیدار می‌کنند. و خواهان حل اختلاف میان این دو حزب هستند.

کد خبر 43811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha