لزوم واکنش جامعه بین‌الملل به حملات ترکیه به روژاوا و بازگرداندن خانواده‌های داعش به کشورهای خود

سرویس سوریه - «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در اروپا در نشستی در اتریش اظهار داشت که جامعه جهانی باید به حملات ترکیه به شمال و شرق سوریه واکنش نشان دهد و خانواده‌های داعش ساکن در شمال و‌ شرق سوریه به کشورهای خود بازگردانده شوند.

به گزارش کردپرس، «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در اروپا، در نشستی که با محوریت مسئله کردستان سوریه در اتریش برگزار شد، ضمن درخواست حمایت از مردم منطقه اعلام کرد که جامعه جهانی باید به حملات ترکیه به شمال و شرق سوریه واکنش نشان دهد و بایستی خانواده‌های داعش ساکن در شمال و‌ شرق سوریه به کشورهای خود بازگردانده شوند.

به نوشته شبکه روناهی، این نشست با حضور «بدران چیا کرد» ریاست مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه، « دکتر عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان در اروپا و با شرکت «ایرنه برگنر» برگزار شد.

در این نشست، «عبدالکریم عمر» به حملات ترکیه علیه شمال و شرق سوریه و تهدیدات عناصر داعش علیه این مناطق اشاره کرد.

عبدالکریم در سخنرانی خود اعلام کرد که باید جامعه بین‌الملل در مقابل حملات دولت ترکیه علیه مناطق شمال و شرق سوریه واکنش نشان دهد، خانواده‌های داعش به کشورهای خود بازگردانده شوند و از مردم منطقه حمایت شود.

کد خبر 43782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha