تدوین  دو لایحه قانونی نفت و گاز و دادگاه فدرال  با رییس هیئت عالی قضایی عراق  بررسی  شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ مسروربارزانی رئیس دولت اقلیم کردستان اعلام کرد که با رئیس هیئت عالی قضایی عراق تدوین هر دو لایحه قانونی نفت و گاز و دادگاه عالی فدرال را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش کردپرس به نقل از آوینه: مسروربارزانی اعلام کرد که امروز در شهر اربیل با جناب قاضی فائق زیدان رییس هیئت عالی قضایی عراق گرد هم آمدند و درباره آخرین تحولات و رخدادهای کنونی کشور عراقو اقدام صورت گرفته در تنظیم هر دو لایحه قانونی دادگاه عالی فدرالی و قانون نفت و گاز گفتگو کردند.
وی گفت:«دو طرف بر سر ایجاد فضایی مثبت در میان اقلیم کردستان و دولت فدرال اتفاق نظر داشتند.»
از طرف دیگر دفتر رسمی ریاست اقلیم کردستان بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان از فایق زدان رییس هیئت عالی قضایی عراق استقبال کرد و در دیداری مهم نقش قوه قضاییه و دادگاها را در ثبات کشور و تاثیرات آن را بر روی همه شئون زندگی مورد بحث و گفتگو قرار دادند.
همچنین دو طرف درباره اهمیت اجرایی شدن برنامه‌های کابینه دولت فدرال همراه با توافق همه‌ی جناحها و اقلیتها هم عقیده بودند.
فائق زیدان رئیس هیئت قضایی عراق روز چهارشنبه در جریان سفری به اقلیم کردستان وبا همراهی مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر اربیل را افتتاح کردند.

کد خبر 43773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha