آغاز طرح نظارتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در ایلام

سرویس ایلام - معاون نظارت‌، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از پانزدهم اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مهدی کاکاخانی اظهار داشت: این طرح با محوریت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، همزمان با سراسر کشور و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مانند تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، علوم‌پزشکی و نیروی انتظامی، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی هدف اصلی طرح را کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان دانست و گفت: در بخش کالایی، اقلامی پر‌مصرفی مانند شیرینی و تنقلات، پوشاک و...، و در بخش خدمات، صنوفی مانند آرایشگران، خدمات خودرویی و مسافرتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

کاکاخانی افزود: در شرایط موجود هیچگونه درخواست افزایش قیمتی پذیرفته نخواهد شد و با هر گونه افزایش قیمت، با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم عزیز هر گونه تخلف گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا و خدمات، کم‌فروشی و... را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری گزارش کنند تا همکاران بازرس ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

کد خبر 43671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha