۲ ناحیه صنعتی جدید در استان ایلام راه‌اندازی می‌شود

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: نواحی صنعتی موسیان (آب معدنی دهلران) و شباب ۲ با موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، موسی حاتمی اظهار داشت: ناحیه صنعتی موسیان ۳۰ هکتار زمین داشته و پنج میلیارد تومان برای ایجاد آن نیاز است.

وی افزود: تمامی مکاتبات لازم با سازمان برای راه‌اندازی صورت گرفته است و بزودی شاهد کلنگ زنی آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به وجود ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی در استان افزود: ایجاد ناحیه صنعتی آسمان‌آباد و زاگرس به مساحت هشت هکتار نیز در مراحل نهایی تملک زمین قرار دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایلام یادآور شد: هم‌اکنون در برخی شهرستان‌های استان با وجود فراهم بودن زیرساخت و زمین بدلیل شرایط آب و هوایی، سرمایه‌گذاران رغبتی برای فعالیت ندارند در حالیکه در برخی نقاط همچون دره‌شهر تقاضاهای متعددی برای سرمایه‌گذاری داریم اما زمینی برای واگذاری به متقاضیان وجود ندارد.

حاتمی تاکید کرد: این شرکت ترجیح می‌دهد با توجه به وجود زیرساخت، نواحی موجود را توسعه بدهد تا اینکه نواحی جدید ایجاد کند اما به دلیل کمبود زمین در برخی نقاط مجبور به احداث نواحی جدید هستیم.

وی اضافه کرد: شرایط اقلیمی استان به گونه‌ای است که به دلیل عرصه‌های طبیعی و همچنین وجود معارضان محلی امکان توسعه نواحی بسیار سخت است.

کد خبر 43627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha