طرح حفر چاه عمیق آب شرب شهرک سرتنگ سیروان کلنگ زنی شد

سرویس ایلام - فرماندار شهرستان سیروان گفت: برخی از مناطق روستایی این شهرستان امسال با تنش آبی مواجه بودند که تلاش شد این مشکل اساسی از طریق حفر 3 چاه در مناطق کارزان، شهرک سرتنگ و سرابکلان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علیرضا رئیسی افزود: در دهه فجر امسال طرح حفر چاه بخش کارزان و امروز این طرح نیز در شهرک سرتنگ کلنگ زنی شد که تلاش می شود در تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه در شهرک سرتنگ یک چاه عمیق 90 متری با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال کلنگ زنی شده است، تصریح کرد: طبق قول مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان این پروژه اساسی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به مناطق محروم استان توجه ویژه ای دارد، گفت: دولت برای رفع محرومیت زدایی مناطق روستایی این شهرستان برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده که به مرور زمان اجرایی می شوند.

رئیسی با بیان اینکه دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها برنامه دارد، افزود: با حفر این 3 حلقه چاه مشکل آب شرب مناطق شهری و روستایی این شهرستان برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده عالی دولت در استان چندین بار برای رفع مشکلات منطقه به شهرستان سفر کرده است، اظهار داشت: به برکت نظام و انقلاب طرح های مختلفی در حوزه راهسازی، عمران روستایی، پمپاژ دشت های سیروان و غیره در دست اقدام دارد که در صورت بهره‌برداری، تحول عظیمی در منطقه ایجاد می شود.

کد خبر 43469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha