گشت‌زنی نیروهای ائتلاف بین‌المللی همزمان با پرواز بالگردها در دیرالزور

سرویس سوریه - نیروهای ائتلاف بین‌المللی برای مبارزه با فعالیت‌های قاچاق در دیرالزور همزمان با پرواز بالگردها در حومه دیرالزور شروع به گشت‌زنی کردند.

به گزارش کردپرس، نیروهای ائتلاف بین‌المللی متشکل از چهار خودرو زرهی آمریکایی برای مبارزه با فعالیت های قاچاق در حومه دیرالزور همزمان با پرواز بالگردها بر فراز این منطقه شروع به انجام گشت‌زنی کردند.

دیدبان حقوق بشر سوریه (SOHR) اعلام کرد که این گشت نظامی که متشکل از چهار خودرو نظامی برادلی بود از میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی دیرالزور شروع به حرکت کرد و در شهرهای «الجرزی» و «الکشکیه» قبل از حرکت به سمت شهر «هاجین» به گشت‌زنی پرداخت.

به گفته منابع SOHR، در بحبوحه گزارش‌ها مبنی بر پرواز هواپیماهای جنگی در ارتفاع پایین بر فراز شرق دیرالزور، گشت‌ها از مناطقی مانند شهر البصیره، شهرک‌های ابریحه و السبها واقع در حومه شرقی دیرالزور که منع رفت و آمد در این مناطق اعمال شده بود، بازدید کردند.

منابع SOHR پیشتر در ۵ فوریه گزارش دادند که نیروهای ائتلاف بین‌المللی یک گشت نظامی متشکل از ۵ خودروی زرهی را با حمایت هواپیماهای بدون سرنشین، در نزدیکی میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور انجام داده بودند.

کد خبر 43347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha