مراکز اقامتی دارای مجوز در کردستان برای پذیرش مسافران نوروزی فعال است

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به اینکه با توجه به تقارن ماه مباک رمضان و نوروز پیش بینی می شود سفرهای نوروزی امسال از ۱۵ اسفند آغاز شود، گفت: در حال حاضر مراکز اقامتی دارای مجوز در استان برای پذیرش مسافران فعال است.

به گزارش کرد پرس، آرمان وطن دوست گفت: در حال حاضر مراکز اقامتی دارای مجوز استان با ظرفیت اسکان بیش از پنج هزار نفر در شبانه روز فعال است و در صورت تکمیل ظرفیت این مراکز، از ظرفیت سالن های ورزشی، مدارس، پارک های تجهیز شده، مساجد و مراکز موقت نیز برای اسکان مسافران و گردشگران استفاده می شود.

وی افزود: تمام اعضای ستاد خدمات سفر استان باید در آماده باش کامل باشند و با توجه به اینکه کردستان همواره استانی گردشگرپذیر است، ضرورت دارد در پیک سفرهای نوروزی تمام جوانب برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نظر گرفته شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: پیش از آغاز ایام تعطیلات نوروز از تأسیسات گردشگری و نمازخانه های بین راهی استان بازدیدهای مکرر انجام شده است.

وطن دوست ادامه داد: نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی اماکن اقامتی و مجتمع های بین راهی استان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و گردشگران نورزی بهسازی و تجهیز شده اند.

وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز نیز با همکاری دستگاه های مربوطه برای اولین بار و به منظور جلوگیری از تصادفات جاده ای، کمپینگ ۶۰-۳۰ در جاده های پرتردد استان وی مستقر می شوند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با آمادگی و هماهنگی ارگان های دولتی و بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساخت ها، شرایطی مهیا شود تا در ایام نوروز شاهد رضایتمندی و افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان باشیم.

کد خبر 43339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha