تردد 50 هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری ۵۰۹ هزار مسافر خارجی و ایرانی از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی گفت: طی ۱۱ ماهه سال‌جاری ۵۰۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین تردد کرده اند.

وی گفت: تردد خروجی مسافر ایرانی طی ۱۱ ماهه سال‌جاری در پایانه مرزی خسروی ۲۴۵ هزار نفر بوده است و تعداد مسافر ایرانی ورودی از این پایانه مرزی خسروی ۲۱۷ هزار و ۲۳۶ نفر بوده است که بیشترین تردد ورودی و خروجی مسافران ایرانی در شهریور ماه سال‌جاری و ایام اربعین حسینی (ع) صورت گرفته است.

وی درباره تردد مسافر اتباع خارجی از پایانه مرزی خسروی طی ۱۱ ماهه سال‌جاری گفت: ۱۷ هزار و ۹۶۰ مسافر خارجی از پایانه مرزی خسروی وارد کشور شده اند و تعداد مسافران اتباع خارجی که از پایانه مرزی خسروی خارج شده اند ۲۸ هزار و ۷۳۸ نفر است.

وی گفت: پایانه مرزی خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین در گذشته جزئی از راه ابریشم بوده است که خسروی به منذریه مسیر اصلی به سمت جاده بغداد پایتخت عراق و از این طریق به کشور سوریه و در نهایت به حلب و سپس ساحل دریای مدیترانه متصل می‌شود.

کد خبر 43283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha