ترویج کتابخوانی در روستاها  به رشد بهتر این مناطق کمک می‌کند

سرویس کرمانشاه _ علی شعبانی تاکید کرد: یکی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترویج کتابخوانی در مناطق محروم و روستاها است که این تلاش ها برای رشد فکری کودکان و نوجوانان در این مناطق ارزشمند است.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده استان با حمایت از طرح کانون پرورش فکری برای نوجوانان مناطق کم برخوردار گفت: بدون تردید با تربیت صحیح فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان زمینه حرکت به سمت توسعه پایدار در جامعه فراهم تر می شود که در این حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش تعیین کننده ای دارد.

به گعلی شعبانی اظهار کرد: سلامت و تندرستی مردم اولویت اول کاری ما است و همه دستگاه ها باید در این زمینه به منظور ارتقای سلامتی مردم نقش آفرین باشند.

وی همچنین با اشاره به ارائه گزارش طرح فرهنگی و تربیتی هاتف (ویژه کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهری و روستایی) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، این طرح را مهم و قابل توجه عنوان کرد و گفت: این کانون تنها مجموعه تخصصی کودکان است و ما از برنامه های آن به صورت ویژه برای رشد فکری کودکان حمایت خواهیم کرد.

وی بیان داشت: کانون پرورش فکری و کودکان هر برنامه و طرح موثری که برای کودکان داشته باشد با جدیت حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 43066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha