بلایای طبیعی در آذربایجان غربی با چادر مدیریت نمی شود

سرویس آذربایجان غربی- دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بحران بلایای طبیعی در استان آذربایجان غربی را با چادر نمی توان مدیریت کرد، چرا که اقلیم ما سرد و کوهستانی است و این امر با هیچ منطقی توجیه نمی شود.

به گزارش کردپرس، از شورای شهر؛ توحید علینژاد در جلسه صحن شورا با اشاره به وضعیت مردم زلزله زده خوی اظهار کرد: استفاده از سازه های نوین باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم استان بیش از این دچار مشقت نگردند.

او ادامه داد: سازه ال اس اف یکی از بهترین انواع مساکن موقت هستند چرا که فلسفه وجودی آنها با محوریت مواقع بحران تعریف شده و از محسنات این سازه ها قابلیت استفاده مجدد، سرعت عمل بالا در اجرا و حمل آسان و تعداد بالا در زمان کوتاه است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بحران بلایای طبیعی در استان آذربایجان غربی را با چادر نمی توان مدیریت کرد، چرا که اقلیم ما سرد و کوهستانی است و این امر با هیچ منطقی توجیه نمی شود.

علینژاد پیشنهاد کرد: مسئولین عالی استان تعداد حداقل هزار باب واحد مسکن خرد موقت با سازه ال اس اف را از دولت مطالبه نمایند تا در مواقع نیاز تمام استان از آن بهره مند گردند و این خطه از کشور یکبار برای همیشه آسوده گردد و دچار بحران در بحران نگردد.

گفتنی است؛ در پی تاکید رئیس‌جمهور بر تامین سرپناه برای زلزله زدگان؛ استاندار آذربایجان غربی از ایجاد ۶۰ اردوگاه اسکان موقت و توزیع ٢٥ هزار دستگاه چادر در خوی خبر داد.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

وقتی بحران جایش با فاجعه عوض می شود

برای خوی و مردم درمانده‌اش!

زلزله خوی؛ وظایف حاکمیت و تکالیف انسان دوستانه شهروندان

کد خبر 42283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha