تغییرات پی در پی در شهرداری میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- شهردار میاندوآب استعفا داد و اصغری‌پور برای دومین بار در شورای ششم و چهار بار هم در سال های گذشته به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب ‌شد که از این حیث رکورددار سرپرستی شهرداری میاندوآب است.

به گزارش کردپرس، در دومین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر میاندوآب در هفته جاری، اصغری‌پور از کارکنان رسمی شهرداری میاندوآب در پی استعفای بابک قدیمی شهردار سابق این شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

معاون عمرانی فرمانداری میاندوآب در این جلسه تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و با اینکه با استعفای شهردار موافقت شد، باید برای انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت اهتمام جدی داشته باشند

سلمان‌زاده افزود: انتخاب سرپرست برای شهرداری، نباید موضوع انتخاب شهردار را به عنوان وظیفه اصلی شورای شهر به تاخیر بیندازد چراکه برای پیشرفت شهر و تسهیل امور مردم باید شهردار انتخاب شود.

در پی استعفای بابک قدیمی در اول بهمن ماه سالجاری، اصغری‌پور برای دومین بار در شورای ششم و چهار بار هم در سال های گذشته به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب می‌شود که از این حیث رکورددار سرپرستی شهرداری میاندوآب است.

قدیمی، به مدت ۱۳ ماه سکاندار شهرداری میاندوآب بود که از سمت خود استعفا داد. او در پی هشدار صریح دادستان میاندوآب بعد از ماه ها کنکاش در آبان ماه سال گذشته به عنوان شهردار جدید معرفی شده بود.

شهرداری میاندوآب در چند سال اخیر با تغییرات فراوان روبه رو بوده به نحوی که این شهر در سال گذشته ٥ ماه بدون شهردار مانده بود و شورای شهر آن در سال ٩٩، هم نتوانسته بودند در انتخاب و معرفی یک شهردار موفق عمل کند و با تغییرات پی در پی مواجه می شدند.

به گزارش کردپرس، در شهریور ماه سال ٩٩، "مرتضی نجفی" (عضو شورای شهر) با کسب ٥ رای موافق و ٢ رای ممتنع به عنوان سومین شهردار انتخابی میاندوآب در آن سال انتخاب شد و از اول آبان ماه سکان هدایت شهرداری را برعهده گرفت.

اما در تیر ماه ١٤٠٠، "نجفی"، شهردار میاندوآب، به دلیل کم‌کاری‌های موجود در شهرداری این شهر و دخالت در انتخابات ۱۴۰۰ به نفع برخی از کاندیداها و عدم پاسخ دهی در این خصوص، از سوی اعضای شورای شهر عزل شد/.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

شهردار میاندوآب به دلیل دخالت در انتخابات عزل شد

هشدار دادستان میاندوآب جواب داد؛ شهردار جدید معرفی شد

کد خبر 41919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha