انتقاد بازرس کل آذربایجان غربی از وضعیت موجود مدیریت شهری میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- بازرسی کل استان آذربایجان غربی با انتقاد از وضعیت موجود مدیریت شهری و ترک فعل‌های صورت گرفته با اشاره به موارد احصاء شده توسط هیات بازرسی کل استان از عملکرد مجموعه شهرداری و شورای شهر میاندوآب، بر لزوم تغییر و اصلاح در شیوه‌های سنتی و قدیمی و حرکت به سمت هوشمندسازی تاکید کرد.

به گزارش کردپرس، روح الله محبوبی بازرس‌کل قضایی استان و هیات همراه در جریان دومین سفر خود به شهرستان میاندوآب طی سال جاری، در جلسه ویژه بررسی و رسیدگی به وضعیت مدیریت شهری و مشکلات احصاء شده توسط هیات بازرسی کل استان در شهرداری و شورای شهر و نیز پیگیری مصوبات سفر قبلی که در محل دادگستری میاندوآب برگزار شد شرکت کردند.

محبوبی ضمن انتقاد از وضعیت موجود مدیریت شهری و ترک فعل‌های صورت گرفته با اشاره به موارد احصاء شده توسط هیات بازرسی کل استان از عملکرد مجموعه شهرداری و شورای شهر میاندوآب، بر لزوم تغییر و اصلاح در شیوه‌های سنتی و قدیمی و حرکت به سمت هوشمندسازی و نیز انجام برنامه‌ریزی و هدفگذاری در امورات و بهره‌گیری از فرصت و مهلت خدمت به مردم از سوی مدیران تاکید کرد.

او با اشاره به تکالیف، اختیارات و ظرفیت‌های سازمان بازرسی در خصوص برخورد قاطع با موارد ترک فعل و سوء مدیریت مدیران و کارکنان دولت، شهرداری ها و شوراها و برخورد با مدیران ناکارآمد، اظهار کرد: با افرادی که در مقابل اجرای صحیح قانون گردن کشی و مقاومت کرده و می‌کنند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد گرفت.

در پایان این جلسه، مصوبات مهمی از جمله انجام پیگیری لازم در ابلاغ حکم شهردار جدید در اسرع وقت، اجرای تمامی آراء قطعی تخریب صادر شده با نظارت رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میاندوآب طبق زمانبندی اعلامی، تهیه لیست و گزارش شفاف و مبسوط از وضعیت املاک و مستغلات شهرداری و ارائه برنامه زمانبندی جامع و کامل به بازرسی کل استان در خصوص حل مشکلات و سر و سامان دادن به امورات شهرداری و شورای شهر و موارد دیگر... تصویب شد.

بنا بر گزارش بازرسی کل استان آذربایجان غربی، این هیئت در ادامه به صورت سرزده از مجموعه انبارهای سازمان اموال تملیکی و کالاهای موجود در آن بازدید و از نزدیک نحوه فعالیت و عملکرد این مجموعه را بررسی کردند. بازدید از مجتمع آبزی پروری و مرکز پرورش آرتیمیا واقع در منطقه فیسندوز و بازدید از مزرعه پرورش آرتیمیا فلامینگو از دیگر برنامه های این سفر بود.

به گزارش کردپرس، شهرداری میاندوآب در چند سال اخیر با تغییرات فراوان روبه رو بوده به نحوی که این شهر در سال ١٤٠٠، حدود ٥ ماه بدون شهردار مانده بود و شورای شهر آن در سال ١٣٩٩ نیز نتوانسته بودند در انتخاب و معرفی یک شهردار موفق عمل کند و با تغییرات پی در پی مواجه می شدند.

در بهمن ماه سال گذشته نیز شهردار میاندوآب دوباره استعفا داد و اصغری‌پور برای دومین بار در شورای ششم و چهار بار هم در سال های گذشته به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب انتخاب ‌شد که از این حیث رکورددار سرپرستی شهرداری میاندوآب است.

کد خبر 2761122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha