مصرف و تولید گاز در ایلام برابر شد

سرویس ایلام - بنا به اعلام مدیرعامل شرکت گاز ایلام با برودت هوا و ورود توده جدید سرما به استان، مصرف گاز خانگی استان با میزان تولید گاز در پالایشگاه ایلام برابر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمود کشاورز گفت: با وجود اعمال محدودیتهای مختلف در مصارف بخش‌های خدماتی و صنعتی استان از جمله کارخانه سیمان، شهرک‌های صنعتی، سایر صنایع پرمصرف و ادارات دولتی، میزان مصرف گاز خانگی در استان به مقدار بی‌سابقه ۴/۷ میلیون متر‌مکعب در روز رسیده است که برابر با میزان گاز تولیدی پالایشگاه ایلام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: تا عبور این توده هوای سرد، شرکت گاز استان نیازمند همکاری و همراهی مردم و مشترکین گرامی از طریق مدیریت و کاهش مصرف گاز و تنظیم دمای محیط زندگی بین ۲۱-۱۸ درجه سانتیگراد است.

کشاورز با اشاره به اینکه هم‌اکنون هموطنان عزیزمان در مناطق شمال و شمال شرق کشور دچار کمبود گاز و در مراحل بحرانی قطع گاز قرار دارند و پویش، هر خانه یک اتاق گرم را راه‌اندازی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: لازمست مشترکین استان ایلام نیز در جهت همراهی با این هموطنان و جلوگیری از قطع گاز این استانها بدلیل افت فشار در خطوط گاز آنها، با کاهش مصرف و جلوگیری از مصارف غیرضروری گاز از جمله خاموش کردن سیستم گرمایشی در اتاقهای بلا‌استفاده و کاهش دمای موتورخانه‌های خانگی، به تقویت فشار گاز در خطوط و شبکه سراسری گاز کشور کمک کنند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ کاهش ساعت کاری ادارات استان توسط استانداری، کارکنان شرکت گاز استان ضمن تشدید پایش و کنترل مصرف گاز ادارات در ساعات اداری و غیر اداری، با موارد عدم رعایت مصرف گاز از طریق قطع گاز ادارات متخلف و اعلام لیست آنها به استانداری اقدام خواهد نمود.

کد خبر 41476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha