از تمامی اصولی که منجر به ثبات منطقه شوند حمایت می‌کنیم

سرویس سوریه - «نعمت داوود» عضو گروه رهبری شورای میهنی کردهای سوریه(ENKS) در دیداری با نیکلاس گرنجر فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرد که ENKS از همه اصولی که باعث ثبات منطقه شوند حمایت می‌کند.

به گزارش کردپرس، «نعمت داوود» عضو گروه رهبری شورای میهنی کردهای سوریه(ENKS)، روز چهارشنبه ۱۱ ژانویه در دیداری با نیکلاس گرنجر، فرستاده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور سوریه در مقر ENKS در شهر قامشلو، اعلام کرد که ENKS از همه اصولی که باعث ثبات در منطقه شوند و همچنین از قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل متحد، حمایت می‌کند.

نعمت داوود در گفتگویی با آژانس خبری نورس‌پرس، بیان کرد که در دیدار با گرینجر درباره وضعیت سیاسی و موضع ENKS درخصوص تحولات اخیر منطقه، نشست مسکو و اثرات راه‌حل های ناقص ارائه شده در این نشست، بحث و گفتگو کردند.

در ادامه «نعمت داوود» بیان کرد که در این دیدار، وضعیت انسانی نامناسب و دشواری زندگی ساکنان منطقه از نظر اقتصادی و امنیتی و همچنین دستگیری تعدادی از اعضای ENKSرا برای طرف آمریکایی توضیح دادیم.

داوود همچنین بیان داشت که فرستاده ویژه آمریکا به موضع واشنگتن درخصوص ارائه راه‌حل جامع در عوض ارائه راه‌حل‌های ناقص اشاره کرد و اعلام کرد که آنها در تلاشند تا از طریق گفتگو به حل مسائل کمک کنند.

«نعمت داوود» در پایان تاکید کرد که این دیدار را مثبت ارزیابی می‌کند و ENKS در تلاش است تا همه بحران‌های منطقه را با همکاری هم حل کنند.

کد خبر 41337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha