نجات ۹ فرد گرفتار در برف سنگین ارتفاعات کبیر کوه در ملکشاه

سرویس ایلام - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: ۹ نفر که از دیروز در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی گرفتار شده بودند توسط نیروی های هلال احمر و با همراهی نیروهای مردمی نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، غلامرضا علیمحمدی در این خصوص اظهار داشت: عصر دیروز در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره 112) مبنی بر گرفتار شدن 9 نفر در برف سنگین و سرمای شدید و مصدوم شدن یکی از آنها در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از شهرستان ملکشاهی و 4 تیم امدادی از مرکز استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: اولین تیم امداد و نجات با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور ساعت 2 بامداد همراه با آذوقه و پتو به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کردند و با تحویل لوازم گرمایشی و حمایت های روانی آنها را به محل امن انتقال دادند.

علیمحمدی افزود: با توجه به برف سنگین و سرمای شدید و صعب العبور بودن مسیر صبح امروز با روشن شدن هوا بالگرد جمعیت هلال احمر استان ایلام با همراهی تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: خوشبختانه صبح امروز با اعزام بالگرد امدادی این جمعیت به محل حادثه افراد گرفتار شده به مرکز استان انتقال و در فرودگاه ایلام جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 40933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha