انتقاد شهردار کرمانشاه از واگذاری پروژه‌ها به افراد فاقد صلاحیت

سرویس کرمانشاه _ نادر نوروزی با اشاره به تفاهم‌نامه های گذشته تصریح کرد: متأسفانه واگذاری برخی از پروژه ها به افراد فاقد صلاحیت در گذشته باعث شده که اکنون درگیر مشکلات حقوقی باشیم.

به گزارش کردپرس، نادر نوروزی در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: کرمانشاه ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید با جدیت آن را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه دعوت از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه بدون تهیه نقشه راه امری بیهوده است افزود: طی ده ماه گذشته تلاش کردیم تا بسته های پیشنهادی سرمایه‌گذاری را تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم.

شهردار کرمانشاه، با اشاره به اهل کرمانشاه بودن مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: اکنون این ظرفیت در سطح کرمانشاه و ملی وجود دارد که همراه هم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری حرکت کنیم.

وی ضمن تأکید مجدد بر ظرفیت گردشگری کرمانشاه بیان کرد: جایی که اکنون مردم کرمانشاه بتوانند برای تفریح همراه خانواده در آن حضور پیدا کنند وجود ندارد.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: اما ظرفیت های ایجاد آن وجود دارد، بسته های پیشنهادی ما نیز آماده است و از سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم برای استفاده از این بسته ها اقدام کنند.

در این نشست مقرر شد شرکت توسعه گردشگری با حضور در سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه، نسبت به مطالعه، بررسی و اجرای بسته های سرمایه گذاری اقدام کند.

گفتنی‌است که در این نشست، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و اقتصادی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و اعضای هیأت مدیره شرکت توسعه گردشگری نیز حضور داشتند.

کد خبر 40893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha