پ.ک.ک با فعالیت های تروریستی خود، در جوامع بین‌المللی زیان زیادی به کردها وارد کرده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ عضو کمیته داخلی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد پ.ک.ک آخرین حزبی است که باید از ترور حرف بزند چون بیشترین تعداد کرد را در کردستان شهید کرده است. وی گفت:«» پ.ک.ک صدها فرمانده و پیشمرگه خود را ترور کرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از «باسنیوز: »«بلند اسماعیل» عضو کمیته داخلی حزب دموکرات کردستان به «باسنیوز» گفت: پ.ک.ک جزء احزابی است که در جوامع بین‌المللی بعنوان بک حزب تروریستی شناخته شده است، متاسفانه این ضربه سنگینی به جایگاه و شهرت کردها وارد کرده است، به همین علت .پ.ک‌.ک آخرین حزبی است که باید از ترور حرف بزند، نه تنها از اقوام دیگر افرادی را ترور کرده است، بلکه بیشترین تعداد از کردها راترور کرده است، آنقدر که پ.ک.ک مردم کرد را به شهادت رسانده است یک سوم این ترورها را برعلیه نیروهای ترکیه انجام نداده است»
عضو کمیته داخلی پارتی گفت:« پ ک ک درچند سال گذشته دهها نفر از کادر داخلی خود را در سلیمانیه، گرمیان، اورامان، به قتل رسانده است ، چون به غیر از خود آنها هیچ کس از رفت آمد و برنامه های آنها خبر ندارد، حتی از طریق دستگاههای امنیتی منطقه، درباره عاملین قتل نیروهای خودی، تجسس نمی کنند.»
همزمان «بلند اسماعیل» گفت:«پ.ک.ک به نیروهای خود هم رحم نمی کند، برای نمونه در کتابی با عنوان «نشانه های آپو» که نویسنده آن از قربانیان ترور نیروهای پ.ک.ک و عضو هیئت رئیسه پ.ک.ک بود، نوشته شده است، نه تنها افراد در داخل حزب ترور شده اند، بلکه همه کسانی که به دست نیروهای ترکیه دستگیر می شوند از جانب حزب گزارش و جاسوسی آنها صورت می گیرد. »
وی همچنین گفت:«نه تنها اربیل جایی برای ترور و تروریست ندارد، بلکه در گذشته به دلیل اینکه افرادی در میان دستگاههای امنیتی یک حزب که متحد پارتی در دولت است یک نفر را در اربیل ترور کردند، روابطمان با آنها در حال فروپاشی و وخیم شدن است ، چون ما به هیچ عنوان از ترور چشم پوشی نمی کنیم. و اعتقاد داریم کسانی که به دنبال ترور در میان کردها هستند، پ.ک.ک و همرزمانشان هستند، آنها از شیوه ترور مردم به خوبی آگاهند.»
«بلند اسماعیل» گفت:«یکی از افراد که پ.ک.ک وی را ترور کرد «کانی یلماس» بود که در اروپا فرمانده حزب بود، همچنین دهها و صدها نفر از کادر خود ، از هیئت رئیسه گرفته تا مقامات رده پایین و پیشمرگه را به علت مواضع و اندیشه متفاوتشان ترور کرده است. همچنین در دوسال گذشته دهها نفر از نیروهای خود را به نیروهای ترکیه تحویل داده است، پس بی دلیل نیست که یکی از مسئولین دولت ترکیه می گوید نه تنها میدانند نیروهای پ.ک.ک در کجا مستقر هستند بلکه حتی شماره کفش های آنها را نیز می دانیم، این نشان دهنده جاسوسی کردن آنها در میان خودشان است. »

کد خبر 40885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha