استاندار کرمانشاه: برای حل معضل کولبری برنامه دارم

سرویس کرمانشاه _ محمدطیب صحرایی کاهش مشکلات کولبران را یک اولویت کاری برای مدیریت ارشد استان دانست و گفت: با توجه به بررسی ها و مطالعاتی که از قبل انجام داده ام، یک طرح اولیه برای حل معضلات کولبری تهیه شده که اجرای آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس؛ ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه و روحانیون و ائمه جمعه بخش های مختلف این شهرستان با حضور در استانداری کرمانشاه، با دکتر محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه دیدار و گفت وگو کردند.

استاندار کرمانشاه در این دیدار ضمن اشاره به اتحاد و انسجام کم نظیر بین برادران اهل سنت و تشییع، بر ضرورت تقویت این همدلی و نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد.

صحرایی افزود: از سال ها قبل با دیدگاه ها و شخصیت حاج ماموستا قادری آشنا هستم و حضور مستمر ایشان در عرصه‌های مختلف و مواضع محکم و استقامت ایشان در راه حق همیشه برای من بسیار تحسین برانگیز بوده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: براساس آموزه های دینی و همچنین تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب، ما معتقد به حفظ و تقویت وحدت میان مسلمین هستیم و موظف به حرکت در مسیر و خطی هستیم که مقام ولایت برای ما در این زمینه تعیین کرده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی در دشمنی و خصومت و عناد خود تا ابد پابرجا هستند و در این وضعیت همه ما موظف هستیم که در برابر این دشمنان، برادر و متحد باشیم.

دکتر صحرایی ادامه داد: برادران اهل سنت دارای قرابت و نزدیکی بسیاری با اهل تشییع، اهل بیت و خاندان پیامبر هستند و در استان کرمانشاه این موضوع برای ما بسیار مبارک و عزیز است.

وی با اشاره به اینکه شیوه حکومتداری حضرت علی (ع) درس های بسیار زیادی را به ما می‌آموزد در ادامه عنوان کرد: باید امکان برخورداری از خدمات گسترده نظام اسلامی برای همه افراد، گروه ها و سلیقه ها فراهم شود و در این زمینه ها مسئولان در جامعه اسلامی باید به دنبال جذب حداکثری باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بنده به عنوان یک سرباز برای خدمت به این مردم و انقلاب آمده ام و به عنوان فردی از این آب و خاک، خود را موظف به خدمت به تمام ساکنین این استان می دانم و برای پیشرفت و تعالی آن تمام توان خود را به کار خواهم گرفت.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از 12 سال قبل تاکنون، شعارهای سال را در حوزه اقتصادی تعیین کرده اند و این تاکید مداوم به این معناست که اگر دشمن بخواهد به ما ضربه بزند، یکی از این گلوگاه‌ ها، اقتصاد کشور است.

دکتر صحرایی عنوان کرد: استان کرمانشاه سرشار از فرصت ها و سرمایه‌های آشکار و پنهان است ولی متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از این سرمایه ها در راستای بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال این استان به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان پاوه سرشار از فرصت ها و ظرفیت های ممتاز است در ادامه افزود: زیبایی‌های طبیعی پاوه یک ثروت عظیم برای منطقه محسوب می شود که همه مردم ایران می توانند از آن لذت ببرند.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: همچنین همجواری با کشور عراق یک فرصت بسیار بزرگ است که با بهره گیری مناسب از آن می توان ثروت، رفاه و اشتغال بیشتر و بهتر را برای استان و به ویژه شهرستان پاوه فراهم کرد.

دکتر محمدطیب صحرایی کاهش مشکلات کولبران را یک اولویت کاری برای مدیریت ارشد استان دانست و گفت: همه شهروندان این استان و از جمله کولبران برای ما عزیز هستند و باید به همه به عنوان یک برادر و هموطن نگاه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی ها و مطالعاتی که از قبل انجام داده ایم، یک طرح اولیه برای حل معضلات کولبری تهیه شده که اجرای آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد و با کمک و همراهی همه دلسوزان شاهد بهبود اوضاع در این حوزه خواهیم بود.

کد خبر 40868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha