بومی سازی ۴۱ محصول در پالایشگاه گاز ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست با مدیر و کارکنان پالایشگاه گاز ایلام از بومی سازی ۴۱ محصول و تجهیز در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا پس از بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه گاز ایلام در نشست مدیر و پرسنل این مجموعه، گفت: روزانه ۵ میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید می شود که بخشی از آن برای مصارف خانگی و صنعتی و بخشی دیگر خوراک پتروشیمی است.

وی در ادامه گفت: پالایشگاه ایلام از ظرفیت دانش‌بنیان ها بهره گیرد و این مجموعه باید ارتباط خود را پارک و علم و فناوری بیشتر بود‌.

استاندار ایلام تاکید کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و برای تحقق شعار سال پالایشگاه ایلام باید به مراکز دانش بنیان متصل شود.

وی بومی سازی ۴۱ محصول و تجهیز در پالایشگاه گاز ایلام را مصداق بارز شعار سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: علاوه بر بومی سازی ۴۱ محصول و تجهیز، خوراک این پالایشگاه برای پتروشیمی استفاده می شود و علاوه بر ارز آوری، اشتغالزایی بسیار قابل توجهی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه ۵ میلیون متر مکعب گاز روزانه در پالایشگاه گاز ایلام تولید می شود، خاطرنشان کرد: فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام زنجیره تولید را حفظ و تکمیل می کند‌.

استاندار ایلام گفت: فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام با ۴۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است و اشتغال، تولید و ارزآوری در پالایشگاه گاز ایلام موج می زند که این روند باید استمرار داشته باشد.

کد خبر 40789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha