باید ثمره حذف ارز ترجیحی به سفره مردم می‌رسید

سرویس ایلام - امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حذف ارز ترجیحی کار خوب دولت بود که باید ثمره آن به سفره مردم می‌رسید.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی تصریح کرد: اینکه مردم از بعضی چیزها ناراضی‌اند کاملا درست است، ولی دولت مردمی آقای رئیسی توانسته کارها و خدمات خوبی را انجام دهد و در حوزه سلامت و کرونا که به خوبی عمل کردند، به طوری که تزریق واکسن روزانه به چند میلیون رسید.

مرادبیگی با بیان اینکه دولت در بخش کشاورزی به موفقیت‌هایی رسیده برای مثال توانست در بحث گندم خودکفا شود، ادامه داد: دولت در حوزه صادرات نیز با موفقیت‌هایی همراه بوده است. تعداد زیادی از کارخانه‌های تعطیل شروع به فعالیت کردند.

وی افزود: اما مردم از چند چیز گله‌مند هستند که یکی از آن‌ها گرانی و آشفتگی بازار است. حذف ارز ترجیحی کار خوب دولت بود که باید ثمره آن به سفره مردم می‌رسید. با کسانی که از جنس دولت نیستند نمی‌توان همکاری کرد.

مراد بیگی به سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند مشکل مردم اقتصادی است. باید در بحث اشتغال و ازدواج جوانان کارهای بیش‌تری انجام داده شود.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکر پاک شهدا در آن روز گفت: ولایت مداری و در مسیر ولی حرکت کردن پیام ایام فاطمیه است دلیل حسایت دشمن نسبت به مردم ایران این است که مردم ولایت مدار ایران پشت سر امامین انقلاب حرکت کردند و در مناسبت‌هایی مانند ۱۳ آبان و تشییع شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند.

کد خبر 40719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha