۷۰ درصد مشکلات ریشه داخلی دارد

سرویس ایلام - نماینده مردم استان در نشست تجلیل از خادمین اربعین مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه ۷٠ درصد معضلات در داخل کشور ایجاد می شود، اظهار داشت: در این شرایط اگر جامعه به خوبی مدیریت و هر کس مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد بسیاری از مشکلات حل می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی افزود: امروز بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه به سبب حذف رادیکالی ارز تدریجی و عدم مدیریت بعد از آن است و این مهم سبب نارضایتی مردم شده است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که قدرت حرف اول را می زند و این قدرت، صرفا قدرت سخت افزاری نیست.

فلاحی ادامه داد: متاسفانه یکسری عدم مدیریت ها در کشور وجود دارد که اقتدار ایران را در جهان تحت تأثیر قرار داده و تأثیر این موضوع در جامعه بیشتر از تحریم های ظالمانه کشورهای غربی است که باید در این راستا چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین تحریم خود تحریمی است، گفت: اگر داشته های ما مدیریت شود شرایط سخت امروز تحمل و کشور دچار چالش نمی شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور امروز، بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، اتحاد و همراهی است که می توان با انجام صحیح مسئولیت ها، سرمایه را اجتماعی تقویت نمود.

وی گفت: در عصر حکمرانی داده اگر مدیریت داده ها به خوبی انجام نشود تصمیمات غلطی اتخاذ و موجب ناامیدی جامعه می شود.

فلاحی با بیان اینکه بسیج نماد آگاهی، تخصصی گرایی، فداکاری و ایثار و... است، افزود: وقتی مسئولی ادعای بسیجی بودن می کند باید مدیریت او مبتنی بر تخصص و تعهد گرایی باشد و نتايج آن به خوبی نمایان و قابل لمس باشد.

وی افزود: بکارگیری جوانان بی تجربه با رزومه های ساختگی در پست های کلان مدیریت، نه تنها به عملکرد آن سازمان لطمه وارد می کند بلکه موجب نارضایتی مردم نیز می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ایلام کم توقع و قدردان مدیرانی هستند که در راستای حل مشکلات آنها تلاش می کنند. بنابراین نباید نسبت به این مردم بی تفاوت بود.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی باید نقشه راه جدید ترسیم شود تا نسل جدید با تاریخ و داشته های اين سرزمين آشنا شود و فریب توطئه های دشمن را نخورند.

فلاحی در پایان تاکید کرد: همچنین در حوزه سلامت باید ایده های جدید طراحی و از ظرفیت نخبگان در راستای توسعه این بخش استفاده شود.

نماینده مردم‌ ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما در حوزه رسانه باید روایت اول را داشته باشیم اما در این حوزه ضعیف عمل می کنیم و بودجه ناچیزی می گذاریم که همین امر باعث شده که در جنگ رسانه ای کم بیاوریم.

فلاحی گفت: دنیای امروزی دنیای رسانه و جنگ رسانه ای است. رسانه دیگر ابزار قدرت نیست بلکه عین قدرت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مربوط به دارو، داخلی است، تصریح کرد: مسئولانی که پشت گرانی دارویی هستند باید محاکمه شوند.

او گفت: در حوزه انتصابات ضعیف و ناکارآمد چه در سطح استان و چه کشور گله مند و معترضیم.

کد خبر 40710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha