فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده در سنندج آغاز شد

سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: فرآیند نوسازی تاکسی های فرسوده در سنندج آغاز شد.

به گزارش کرد پرس، حمید خضری با اشاره به آغاز مجدد فرآیند اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسی رانی در سطح کشور، گفت: سایت طرح نوسازی ناوگان تاکسی رانی به دلیل اختلاف بین سازمان محیط زیست و شرکت ایران خودرو بسته شده بود.

وی اظهار کرد: با رفع این اختلافات امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند« سورن پلاس پایه گاز سوز» با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان از ۲۷ آذرماه جاری آغاز شده است.

سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: تأئیدیه های لازم برای شماره گذاری این خودرو با کاربری تاکسی صادر و ثبت نام از متقاضیان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور در سامانه نوسازی ناوگان با عنوان (طرح تاکسی ستاد) کلید خورده است.

خضری با بیان اینکه این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۷۶۵ هزار ریال به متقاضیان تحویل داده می شود، ادامه داد: اولویت با افرادی است که از قبل ثبت نام کرده باشند.

وی یادآور شد: امکان برای ثبت نام افراد واجد شرایط جدید نیز در سامانه فراهم شده و انتظار داریم دارندگان تاکسی های فرسوده در شهر سنندج هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کنند.

سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری سنندج بیان کرد: متقاضیان نوسازی تاکسی فرسوده می توانند با مراجعه به سازمان های تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری سنندج نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

خضری گفت: افزایش سطح ارائه خدمات به شهروندان، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت از مهمترین دستاوردها و اهداف اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل درون شهری است.

کد خبر 40615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha