۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
برف و باران در راه کردستان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان، با ورود یک سامانه بارشی از روز پنج شنبه هفته جاری به منطقه، بارش برف و باران برای اکثر نقاط استان بویژه ارتفاعات و گردنه ها پیش بینی  می شود.

به گزارش کرد پرس، پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد این سامانه بارشی از روز پنج شنبه وارد استان شده و تا روز شنبه هفته آینده فعال است، ضمن اینکه بارش ها به صورت برف و باران بوده و پیش بینی می شود در ارتفاقات و گردنه ها بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر بارش برف داشته باشیم.

همچنین پیش بینی های هواشناسی نشان می دهد که بارش باران و برف را طی این سه روز(پنج شنبه، جمعه و شنبه) دراکثر نقاط استان داشته باشیم اما این سامانه نیمه جنوبی استان را بیشتر در برمی گیرد.

دمای هوای استان نیز تا اواخر روز چهارشنبه روند کاهشی دارد و با ورود سیستم بارشی از روز پنجشنبه دما تا حدودی روند افزایشی دارد و پس از خروج سامانه (شنبه هفته آینده) موج سرما وارد استان می شود.

در شبانه روز گذشته قاملو و سراب شهرک با منفی هشت یک درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بود و روستای سلین سروآباد نیز با دمای ۱۹درجه سانتی گراد گرمترین دمای استان را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه دمای شهر سنندج نیز بین منفی ۲ و ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 40605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha