شهرداران به دنبال  استخدام غیر قانونی نباشند

سرویس کرمانشاه _ طهماسب نجفی شهرداری ها را از هر گونه استخدام غیر قانونی برحذر داشت و افزود: شهرداران در استخدام نیروهای انسانی فقط باید بر اساس قانون اقدام کنند و هیچ گونه کار قانونی در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.

به گزارش کردپرس؛ طهماسب نجفی در نشست گردهمایی شهرداران استان، خواستار توجه به خلاقیت و روش های جدید در اجرای برنامه ها توسط شهرداران شد و اظهار کرد: شهرداران موفق و توانمند حتماً حمایت خواهند شد.

وی تاکید کرد: شهرداران باید به خلاقیت، روش های نوین در کارها و همچنین برنامه های آموزشی توجه ویژه داشته باشند که این مهم منجر به کارایی و توانمندی بیشتر برای اجرای بهتر طرح ها خواهد شد.

وی توجه شهرداران به اجرای قانون را مهم و الزامی عنوان کرد و بیان داشت: ضرورت دارد که شهرداران تسلط کاملی به قانون داشته باشند و از ظرفیت های قانونی برای بهبود امور در شهرها استفاده کنند.

وی با تاکید بر توجه شهرداران به پیگیری طرح ها و اجرای کارها و با بیان اینکه پیگیری معجزه می کند، ادامه داد: شهرداران باید برای کمک به عمران و توسعه هر چه بیشتر شهرها به دنبال خلق درآمدهای پایدار با پیگیری ویژه باشند.هر گونه استخدام غیر قانونی

وی همچنین بحث تعامل شهرداران با شوراها و دستگاه های اجرای را به منظور تسریع در اجرای طرح ها مورد تاکید قرار داد.

مهندس نجفی، بررسی دقیق وضعیت پروژه های عمرانی در حوزه شهرداری ها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: شهرداران باید به قوانین بودجه، پیوست ها، منابع و سایر ردیف های آن آشنایی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداران موظف هستند در اجرای برنامه ها به پیشبرد کارهای مردم و احترام به ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از شهرداران خواست تلاش خود را برای استفاده بهینه از منابع آبی در توسعه فضای سبز با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی بکار گیرند.

وی با بیان اینکه دو اولویت مهم دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: شهرداران وظیفه دارند که جهت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند و از سوی دیگر با خلق درآمدهای پایدار برای شهرداری ها می توانند به ایجاد اشتغال هم کمک کنند.

کد خبر 40596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha