کشته شدن دو تن در حمله نیروهای ائتلاف و SDF به خانه‌ای در حومه شرقی دیرالزور

سرویس سوریه - در حمله نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) به خانه‌ای در روستای «الزر» حومه شرقی دیرالزور، دو مرد ساکن در آن کشته شدند.

به گزارش کردپرس، در حمله نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) در ساعات اولیه صبح یکشنبه ۱۱ دسامبر به خانه‌ای در روستای «الزر» حومه شرقی دیرالزور دو نفر کشته شدند.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط دیدبان حقوق بشر سوریه، پس از ورود نیروهای سوریه دموکراتیک به خانه‌ای در روستای «الزر» حومه شرقی دیرالزور، پس از آنکه ساکنین این خانه که دو تن بودند حاضر به تسلیم نشدند، هلیکوپترهای نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش این خانه را با مسلسل‌های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه این حمله هر دو تن کشته شدند و از هویت یکی از آنها خبری در دست نیست.

دیروز نیز درگیری مابین نیروهای سوریه دموکراتیک مستقر در شهرک «الشاهل» کرانه رود فرات و لشکر چهارم ارتش سوریه مستقر در شهرک «قبروس» حومه شرقی دیرالزور رخ داد.

به گفته منابع SOHR، درگیری به علت مصرف مواد مخدر توسط یکی از اعضای لشکر چهارم و تیراندازی به سوی نیروهای سوریه دموکراتیک آغاز شد، با این حال هنوز تلفات جانی گزارش نشده است.

لازم به ذکر است کرانه‌های رود فرات در دیرالزور هر از چند گاهی شاهد درگیری بین نیروهای سوریه دموکراتیک و قاچاقچیان به علت اختلاف بر سر قاچاق سوخت بوده است.

کد خبر 40322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha