حضور سه ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات جهانی پرورش اندام

سرویس کرمانشاه _ رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت : سه ورزشکار و یک مربی از این استان در مسابقات جهانی پرورش اندام ۲۰۲۲ تهران حضور دارند.

به گزارش کردپرس؛ مهدی حاتمی گفت: مسابقات از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه به صورت همزمان در قالب سه رویداد بین المللی از جمله مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها رسول همتی در بخش بادی بیلدینگ (یا پرورش اندام در واقع یکی از زیر شاخه‌های رشته بدنسازی است) پیشکسوتان، مهدی سلطان مرادی در بخش فیتنس چلنج بزرگسالان و محمد حسن کارگر نیز در بخش بادی بیلدینگ جوانان و بزرگسالان حضور دارند که با رقبای خود از کشور‌های مختلف جهان رقابت می کنند.

رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه با بیان اینکه وی به عنوان مربی در قالب تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارد یادآور شد: تیم ملی ایران در قالب ۲ تیم الف و ب در این مسابقات حضور دارد.

حاتمی اظهار کرد: مراسم وزن کشی تمامی ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها طبق اعلام بخش داوری مسابقات، در تمامی رشته‌ها و دسته‌های وزنی و قدی (چهارشنبه) از ساعت ۱۰ صبح به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران انجام شد.

کد خبر 40292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha