صدا و سیما، بستر مناسبی برای نمایش ظرفیت های فرهنگی اقوام فراهم کند

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری مقدم تاکید کرد: صدا و سیما باید بستری مناسب برای ارائه برنامه های متنوع در راستای تقویت و بالندگی این ظرفیت های قومی فراهم کند.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شرق و جنوب استان عنوان کرد: در مناطق شرق استان کرمانشاه از گذشته محرومیت‌های بسیاری وجود داشته و باید همه تلاش کنیم این محرومیت‌ها را برطرف کنیم.

امیری مقدم عنوان کرد: کرمانشاه از یک تنوع بسیار زیبای قومی و زبانی برخوردار است که باید از این ظرفیت برای توسعه استان بهره گرفت.

استاندار کرمانشاه در دنباله سخنانش عنوان کرد: متاسفانه طی اين سال‌ها و در دولت های پیشین، بی‌توجهی‌های بسياری نسبت به توسعه‌ کرمانشاه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: طی مدت حضورم در کرمانشاه، تلاش کرده ایم با یک همت مضاعف به دنبال رفع این مشکلات باشیم.

امیری مقدم با اشاره به آسیب‌های ناشی از تصویرسازی بد و غیرواقعی از کرمانشاه گفت: طی این مدت تلاش کرده ایم زیبایی‌های کرمانشاه را معرفی کنیم و خوشبختانه این رویکرد در تغییر نگاه‌ها بسیار موثر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: متأسفانه از فرصت های بزرگی مانند بازسازي زلزله در توسعه شهرستان‌ های آسیب دیده به خوبی استفاده نشد و پس از گذشت ۵ سال، برای اتمام خرابی های باقی مانده، نیازمند بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

استاندار کرمانشاه پرهیز از مدیریت دوربینی و غیرصادقانه را رویکرد دولت سیزدهم دانست و گفت: در این مدت تلاش کرده‌ایم به مردم دروغ نگوییم و رفتاری صادقانه با مردم داشته باشیم.

امیری مقدم گفت: طی این دوره کوتاه ۹ ماهه شاهد اتفاقات بزرگی مانند بازگشایی مرز خسروی، تکمیل بزرگراه کرمانشاه به کامیاران، اجرای طرح آبرسانی اضطراری به کرمانشاه، کاهش خاموشی‌های برق شهری و صنعتی و بهبود وضعیت آب شرب، بهبود نرخ بیکاری استان و ... بوده ایم اما برخی دوست ندارند این موفقیت ها را ببینید و مدام سیاه نمایی می کنند.

کد خبر 39567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha