ادعای حکومت ترکیه سناریویی دروغین است

سرویس سوریه- مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه‌ای انفجار تروریستی در میدان تقسیم استانبول را محکوم کرد و ادعاهای حکومت ترکیه درمورد ارتباط مدیریت خودگردان با انفجار تروریستی استانبول را رد کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در خصوص انفجار در میدان تقسیم استانبول و ادعای حکومت ترکیه علیه نهادهای نظامی مدیریت خودگردان بیانیه‌ای صادر کرد.
این بیانیه که در آژانس خبری هاوار منتشر شد بدین شرح است:
«در راستای اقدامات حکومت ترکیه و سازمان اطلاعات ملی ترکیه، حکومت ترکیه ادعاها و سناریوهایی برای فریب افکار عمومی مردم ترکیه ارائه می‌دهد، این سناریو کاملا به دور از واقعیت است. مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه، انفجار تروریستی را که در میدان تقسیم استانبول روی داد و در نتیجه این حادثه غیر نظامیان قربانی شدند محکوم می‌کند. پس از این حادثه، حکومت ترکیه و سازمان اطلاعات ملی ترکیه مدعی شدند مدیریت خودگردان و نهادهای نظامی آن با حادثه تروریستی استانبول ارتباط داشته‌اند، این ادعای حکومت ترکیه با هدف بهانه‌تراشی برای حمله به ما و برهم زدن ثبات مناطق ما است. ما این ادعاها را رد می‌کنیم و می‌گوییم مدیریت خودگردان و نهادهای آن هیچ ارتباطی با حادثه استانبول ندارند.
این ادعاها نمایشی به دور از واقعیت هستند و تاکید می‌کنیم هیچ سند هویتی با نام «احلام بشیر» نزد ما وجود ندارد و خواستار تحقیقات در مورد این حادثه هستیم تا کمیته‌های بی‌طرف و بین المللی بر روی آن حادثه تحقیق کنند و نتایج را برای افکار عمومی فاش کنند، همچنین از عموم مردم می‌خواهیم این ادعاها را باور نکنند، زیرا هدف حکومت ترکیه، پنهان کردن بحران داخلی خود و القای طرح‌ها و پروژه‌های دروغین خود به افکار عمومی است.»

کد خبر 39518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha