اهدای لوح جشنواره «رسم جوانمردی» به کیانوش رستمی

سرویس کرمانشاه _ لوح و هدیه جشنواره «رسم جوانمردی» در استان کرمانشاه به «کیانوش رستمی» قهرمان رشته وزنه‌برداری المپیک و جهان اعطا شد.

به گزارش کردپرس، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در جلسه اعطای این لوح به کیانوش رستمی اظهار کرد: نخستین جشنواره رسم جوانمردی استان امسال با معرفی برترین های عرصه فرهنگ ورزش برگزار شد.

«صابر رحیمی» افزود: کیانوش رستمی نیز در بخش ورزشکاران توانست به همراه ۲ نفر دیگر از ورزشکاران رشته‌های قایقرانی و تکواندو این عنوان را به خود اختصاص دهد که امروز به همین مناسبت از وی قدردانی شد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت روحیه پهلوانی و رسم جوانمردی در جامعه ورزش، اظهار کرد: پاسداشت ارزش های معنوی و اخلاقی در میان جامعه ورزش موضوعی است که با برگزاری این جشنواره به دنبال آن بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم الگوسازی از شهدا و ورزشکاران در جامعه افزود: باید فرهنگ پهلوانی را در تمام ابعاد به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

نخستین دوره جشنواره رسم جوانمردی امسال با انتخاب برترین های عرصه فرهنگ ورزش استان در بخش های پیشکسوتان، روسای هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران ، ورزشکاران منتخب مردمی، شهدا و خانواده ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد خبر 39008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha