علی چاله چاله به عنوان سرپرست  جهاد کشاورزی کرمانشاه منصوب شد

سرویس کرمانشاه _ مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور معاون مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش کردپرس؛ در این مراسم معاون مدیر کل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی اساس اقتصاد کشور است و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بارها بر استقلال بخش کشاورزی کشور و خودکفایی آن تاکید نموده اند.

هادربادی در ادامه افزود: سهم کشاورزی بخش کشاورزی ۲ تا ۴ برابر سایر بخش ها در اقتصاد کشور نقش دارد ،اما سهم اقتصاد در سفره کشاورزان آنگونه که باید نیست.

وی مدیریت بخش کشاورزی را پیچیده اطلاق کرد و گفت: چون مولفه های بخش کشاورزی پایدار نیست مدیریت در بخش کشاورزی بسیار دشوار و پیچیده است.

هادربادی برون سپاری امور را امری مهم در بخش کشاورزی به حساب آورد و گفت: اطلاعات نقش مهمی را در برنامه ریزی بخش کشاورزی برعهده دارد و برای برنامه ریزی اصولی در حوزه کشاورزی اتاق فکر لازم است.

وی سپس ضمن تشکر از زحمات شهریار قاسمی به بیان ویژگی های مدیریتی علی چاله چاله بعنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مهندس چاله چاله سطوح مدیریتی را از مراکز جهاد کشاورزی تا سطح معاونت برنامه ریزی به نحو احسن طی نموده است و انتظار می رود با حضور وی بخش کشاورزی استان کرمانشاه شاهد تحولات مثبتی باشد.

کد خبر 37919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha