باز هم فاجعه در جاده های کردستان ترکیه: 17 کشته و مجروح

سرویس ترکیه - تصادف یک کامیون با مینی بوس حامل شهروندان در مسیر  مالاتیا منجر به کشته شدن 8 تن و مجروح شدن 9 تن دیگر شد.

به گزارش کردپرس، در حادثه تصادف یک دستگاه مینی بوس با کامیون باری در جاده سیواس مالاتیا در ساعت های اولیه بامداد امروز پنجشنبه، 8 تن جان خود را از دست داده و 9 تن دیگر نیز به شدت مجروح شدند که حال همه آنها وخیم اعلام شده است.

بنا بر گزارش روزنامه جمهوریت، در این حادثه یک دستگاه کامیون باری در جاده مالاتیا با یک مینی بوس حامل شهروندانی که از بورسا به مالاتیا باز می گشتند از رو به رو برخورد کرد که در نتیجه آن 7 تن در لحظه جان باختند، و یکی از مجروحان نیز در حال رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

ییلماز شیمشک فرماندار سیواس، که به محل حادثه رفته بود، از اعزام مجروحان به بیمارستان های نزدیک خبر داد. او همچنین وضعیت همه مجروحان را وخیم و وضعیت دو تن از آنها را حادتر از بقیه توصیف کرد.

گفتنی است، یک هفته پیشتر نیز در دو حادثه مشابه در جاده های آنتپ و ماردین، 37 تن جان خود را از دست داده و بیش از 50 تن مجروح شده بودند. این حوادث منجر به اعتراض مردم و نمایندگان مناطق کردنشین ترکیه نسبت به نا ایمن بودن جاده ها در کردستان ترکیه و وجود کامیون های حمل بار با شرایط خطرناک در جاده های شهری مناطق کردنشین، شده بود. رسانه ها از هر سه این حوادث به عنوان «کشتار» نام بردند.

کد خبر 37685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha