برگزاری نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه به ریاست معاون رئیس جمهور

سرویس کرمانشاه _ بهزاد باباخانی از برگزاری نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه به ریاست دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در حاشیه بهره برداری از طرح های حوزه صنعت و معدن و همچنین بازدید از پروژه های صنعتی که با حضور رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت برگزار شد؛ عنوان کرد: با توجه درخواست استاندار کرمانشاه در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه و پاسخ مثبت دکتر رئیسی، تشکیل قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه مصوب شد.

وی افزود: در اولین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه که به زودی به ریاست دکتر مرتضوی تشکیل می شود شش بسته پیشنهادی در حوزه هایی مانند زیرساخت اقتصادی، تامین مالی، اختصاص خط اعتباری، سرمایه گذاری هلدینگ های وابسته به دولت، رفع موانع و مشکلات و مشوق های سرمایه گذاری از طرف استان ارایه می شود که امیدواریم در این نشست مصوب شود.

باباخانی در ادامه عنوان کرد: در برنامه کاری امروز که با حضور رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد، تعداد 22 پروژه با سرمایه گذاری 530 میلیارد تومان و ۴۸۰ شغل به بهره برداری رسید.

وی افزود: دو واحد کرپ ناز و کاشی بیستون جزو واحدهای راکدی بودند که احیاء دوباره و راه اندازی آن‌ها تبدیل به یک مطالبه شده بود.

معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد: خوشبختانه امروز کارخانه کرپ ناز تبدیل به یک واحد پویا و فعال تولیدی شده است که برای ۲۵۰ نفر اشتغال زایی کرده است و مدیریت مجموعه به دنبال طرح توسعه آن است و کاشی بیستون هم چند سال پیش در آستانه ورشکستگی بود ولی با واگذاری به یک سرمایه گذار توانمند علاوه بر فعال شدن این واحد، امروز فاز سوم توسعه این مجموعه افتتاح شد و سرمایه گذار این مجموعه واحد مشابهی با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر را نیز در دست احداث دارد که به راه اندازی سریعتر آن کمک خواهیم کرد.

کد خبر 37670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha